Informacja na temat celów i zasad przetwarzania danych osobowych przez Bravo L Polska sp. z o.o.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bravo L Polska spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w Rzgowie (95-030), przy ul. Pabianickiej 61/3, adres e-mail: info@swiatguzika.pl wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000301397, numer NIP: 7272720752, REGON: 100491006, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, w XX Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego.

2. Administrator wskazuje, iż ma Pani/Pan prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych oraz prawo przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Pani również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli Pani/Pana dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

3. Dane Pani/Pana będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy zawartej z Administratorem, dokonania niezbędnych rozliczeń w związku z jej zawarciem.

4. Sklep internetowy przetwarza Pani/pana dane osobowe w nastepujcych celach:

a) przekzania Pani/Pana danych osobowych do ING Banku Śląskiego S.A. (‘’Bank”) w zawiązku z:

a. świadczeniem przez bank na rzecz sklepu internetowego usługi udostępnienia infrastruktury do obsługi płatności przez Internet( podstawa prawna; art. 6 ust. 1lit. f) Rozporządzenia)

b. obsługą i rozliczeniem przez Bank płatności dokonywanych przez klientów Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f) Rozporządzenia)

 

5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach określonych w ust. 3 i 4, Pani/Pana  dane osobowe mogą zostać udostępnione przez Sklep internetowy innym odbiorcom lub  kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być: 

a) ING Bank Śląski S.A. 

b) Twisto Polska sp. z o.o.  

 

6. Podanie danych przez Panią/Pana jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością zakupu towaru..

7. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO). Podstawą przetwarzania danych jest również art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na zapewnieniu niezbędnych rozliczeń w związku z zawartą umową sprzedaży towaru.

8. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie Pani/Pana odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem.

9. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: banki, operatorzy płatności, kurierzy i operatorzy pocztowi, podmioty wspierające procesy księgowe i prawne oraz podmioty świadczące usługi IT, w tym hostingu.

10. Z uwagi na to, że Administrator dokonuje sprzedaży towarów na całym świecie, Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy w zakresie niezbędnym do wykonania zawartej przez Panią/Pana umowy, w tym również do krajów, które nie zostały uznane przez Komisję Europejską za zapewniające odpowiedni stopień ochrony danych osobowych.

11. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres konieczny do prawidłowego wykonania umowy zakupu towaru, w tym postępowania reklamacyjnego, a także terminu wynikającego z przepisów podatkowych oraz terminów przedawnienia roszczeń, przez okres 6 pełnych lat od roku zakupu towaru.

12. Przysługuje Pani/Panu sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli Administrator przetwarza dane osobowe: - na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie trzeba uzasadniać; - na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów Administratora; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Pani/Pana szczególną sytuacją.

    13. W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu zawarcia  umowy ze Sklepem internetowym, podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest  warunkiem zawarcia tej Umowy. Podanie danych osobowych w tej sytuacji jest dobrowolne,  jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy ze  Sklepem internetowym.

W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu przekazania  Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. przed zawarciem umowy sprzedaży  towaru (lub usługi) nabywanego w Sklepie internetowym, przekazanie tych danych jest  warunkiem zawarcia umowy sprzedaży w związku modelem biznesowym prowadzenia  działalności przyjętym przez Sklep internetowy.

W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w związku z obsługą  i rozliczaniem płatności dokonywanych przez Panią/Pana płatności na rzecz Sklepu  internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych, podanie danych jest  wymagane w celu realizacji płatności i przekazania potwierdzenia jej dokonania przez Bank na  rzecz Sklepu internetowego.

W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w celu weryfikacji przez  Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności  zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami  podanie tych danych jest wymagane w celu umożliwienia realizacji umowy zawartej pomiędzy  Sklepem internetowym a Bankiem.

W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w związku  z możliwością zaproponowania Pani/Panu dokonania zapłaty ceny za nabyty przez Panią/Pana  towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę  zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły przez Sklep internetowy, podanie tych  danych i przetwarzanie ich w tym celu jest wymagane w związku modelem biznesowym  prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy i w celu realizacji umowy zawartej  pomiędzy Sklepem internetowym a Twisto Polska Sp. z o.o.

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.

Pozostańmy w kontakcie!

Bądź z nami na bieżąco.